duminică, 14 septembrie 2014

Pâine din făină de orez și făină de soia

Pâinea este o reală problemă pentru cei care vor să adopte o dietă de slăbire.


Pâinea este o problemă și pentru cei care vor o dietă fără gluten.
Există o rezolvare dacă folosim făina de orez și făina din soia.

Cum am făcut această pâine fără gluten?

Am folosit 250 g  făină de orez și 2 linguri de făină de soia.
Am adăugat 1/2 plic de drojdie uscată diluată în puțină apă caldă și aproximativ 200 ml de apă.
Pentru a obține consistența de aluat am mai adăugat puțină făină de soia.
Se poate folosi și praful de copt în loc de drojdie.
Am pus în forme de brioșe și am copt turtițele aproximativ o oră.
 Rezultatul, așa cum se vede în imagine, sunt niște mici brioșe, cu consistența unor biscuiți fărâmicioși, foarte buni înlocuitori ai pâinii cu care suntem obișnuiți.

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu