joi, 26 iulie 2012

Dulceata de banane

Desi avem o multime de fructe pe piata ...eu am incercat bananele pentru ca am gasit la piata, la pret de 2 lei /kg!
Am luat 7 banane mari.
Am fiert o cana de apa cu o cana de zahar ..putin pana s-a legat siropul si apoi am pus bananele taiate cubulete. Am adaugat zeama de la o jumatate de lamaie si am fiert compozitia..pana s-a legat bine. Am obtinut 3 borcanele de 300g de dulceata.
Are un gust foarte puternic aromat si concentrat de banane...este foarte, foarte dulce...aproape ca mierea.
Ma gandesc ca data viitoare sa pun mai putin zahar...sau sa incerc chiar..fara zahar daca bananele sunt foarte coapte.
Am facut poze ..dar acum nu am tehnica necesara pentru a le descarca din telefon...le voi pune mai tarziu.
E o dulceata deosebit de gustoasa.  Incercati ca merita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu