miercuri, 21 martie 2012

Brioşe cu broccoli

Inca am broccoli in atentie....si am gasit sa aduga inca ceva la retetele cu broccoli.
Ma gandesc de ceva vreme la briose si am dat sfoara in ţară să aflu unde găsesc să cumpăr o tavă cu formele dorite. Ginerele meu a fost pe fază si mi-a găsit la un magazin o tavă specială pentru brioşe.
Acum sunt în căutare de reţete. Am selecţionat două ...dar cea la care m-am oprit este, binenţeles, cea cu broccoli. Mi le imaginez deja!
Hai să vedem ce conţin şi care e modul de preparare


"Ingrediente:
1 buchet de broccoli
150 g făină de grâu
100 g cascaval 
1 plic drojdie uscata (7 g)
60 ml ulei de masline (6 linguri)
120 ml  lapte (12 linguri)
3 ouă

Mod de preparare:
Incalziti cuptorul la 180 grade.

Taiaţi 12 bucheţele mici de broccoli şi asiguraţi-vă că fiecare bucheţel încape în forma de brioşă fără a o depăşi la înălţime.
Puneţi apa la fiert cu puţină sare şi când apa clocoteşte puneţi bucheţelele de broccoli la fiert timp de 3 minute. Scoateţi bucheţelele într-o strecurătoare şi puneţi-le rapid sub jet de apă rece.

Preparaţi aluatul astfel:

Amestecaţi într-un castron făina, drojdia, oul, uleiul de măsline, laptele, caşcavalul ras, sare şi piper până la omogenizare.

Turnati aluatul obtinut în cele 12 forme de brioşă astfel încât să fie umplute pe jumătate. In fiecare formă de brioşă înfigeţi câte un bucheţel de broccoli şi acoperiţi cu restul de aluat, dar nu umpleţi până la refuz forma.

Daţi la cuptor pentru 20-25 minute." 

Nu-i aşa că sună bine reţeta?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu