luni, 18 august 2014

Rizotto cu legume și ciuperci umplute cu rizotto





 Cu gândul la rizotto, dar și la pilaful sârbesc pe care îl făcea mama, am pregătit un orez combinat...

și câteva ciuperci umplute cu orez.



Ingrediente:

1 ceașcă de orez (am avut orez cu bobul rotund)
1 morcov
1 ceapă
1 ardei capia roșu
 1 roșie
100g cașcaval ras
sare, piper
1/2 linguriță turmeric
1 linguriță de sos de soia.


 
Mod de preparare:

Orezul se spală în apă rece. Ceapa, morcovul, ardeiul / se curăță și se toacă mărunt.
În tigaie se pun 4 linguri de ulei și se călește ceapa împreună cu morcovul. Se adaugă ardeiul și roșia, apoi orezul.


Se adaugă o ceașcă de apă și ține pe foc până apa este absorbită de orez, apoi se adaugă altă ceașcă de apă până se umflă orezul.
Se potrivește de sare, piper, se adaugă sosul de soia și turmericul. Se oprește focul și se adaugă cașcavalul ras. (Nu am avut vin alb...că era potrivit să adaug 50ml de vin alb).
Se presară pătrunjel verde deasupra și se servește fierbinte.



 Ciuperci umplute cu rizotto

Am ales câteva ciuperci mari albe, le-am spălat și le-am îndepărtat piciorușul. Am pus sare și piper în ciuperci, apoi le-am  umplut cu orezul pregătit mai sus și le-am pus la cuptor o jumătate de oră.
Un aperitiv foarte gustos!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu